27.2.09

åhåhå, det är fredag och det liksom spritter i min kropp. kanske för att det är helg och jag är ganska säker på att den kommer bli riktigt jädrans rolig, kanske för att det är så jävulskt underbart väder ute och kanske för att jag fick världens finaste paket i brevlådan igår. glad är jag iallafall, väldigt glad! igår vaknade jag klockan 9 och tyckte det var jätte tidigt, idag vaknade jag 5. kan inte beskriva med ord hur mycket min kropp ogillar att gå upp så satans tidigt, den gör revolt liksom. blir alldeles illamående. men nu är klockan iallafall lite mer och jag är glad i hågen som sagt. ska fixa till mannagrynsgröt och sen vänta på att S ringer och då ska jag iväg igen. åh vad allt känns förträffligt !







2 kommentarer:

Anonym sa...

s? inte s som i s som var s förut va

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA! Om du var seriös med den frågan så är inte jag din vän längre! Pjucko!