9.5.09

bakispoeten är i farten.

jag är hemma. i mitt hus. (och bara för att man åker förbi får i en hage påväg hit så bor jag inte på landet). jag kom nyss hem. till mitt hus som inte ligger på landet men heller inte i stan. igår var det 20årsfest hos Emma. och eftersom jag mår så fruktansvärt pissigt just nu så tar det emot att säga att det var förjävla kul, men det var det. förjävla kul. vi hamnade på hörnan efter ett tag, och hotellet fick också sig ett besök. och dom flesta av mina bästa människor medverkade, pang kväll! mindre pang dag idag, ena stunden vill jag hiva i mig all juice jag kan hitta och andra spyr jag av tanken. vart är du erik när jag behöver dig som mest? kom och lägg gurka på min mage eller pussa mig i pannan eller läs helvetesbarnäckelböcker för mig alldeles för tidigt på morgon, så jag får mig ett skratt iallafall. nehej, jag ska lägga mig och dö en stund till tills caroline kommer och spelar .. badminton? ... basket? ... med mig. sen ska jag upp i sadeln igen och supa bort ännu fler hjärnceller, prima liv va!

Inga kommentarer: