28.8.08

Fungerade med lite förtklassig Bert och badbrudarna
roligare böker finns icke, punkt slut.
Och förutom en tjock hjärna full av tankar har det varit ännu en händelselös dag.
Jag som var så satans speedad igår.
Men imorgon så, imorgon ska jag röra på det lilla fläsk jag har.
Och på lördag blir det utgång, looking forward.
Mamma Lisa har tagit ledigt från familjen idag och springer någon form av vårruset i västerås.
Vilket betyder att det är Pappa Kalle som får stå för maten.
Var egentligen tänkt att vi skulle äta potatisbullar och bacon
(eftersom det är 1 av de 2 rätter han klarar av att laga).
Han ringde nyss. Frågade vad jag ville ha för pizza. Jag gillart !

Och jag är mycket besviken på
Emma Hising som åker till thailand
över min födelsedag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska köpa med mig en souvenir hem till dig, blir du glad då? :)

Anonym sa...

bäst för dig det :D