28.8.08

torsdag
livet ter sig konstigt ibland.

och som en kombination av att ha sträckläst boken
Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak och flera nätters bisarra drömmar har jag alldeles för mycket att tänka på.
Drömde att jag var tvungen att välja mellan två människor.
Två väldigt olika och väldigt bra människor.
Har funderat hur länge som helst på vem fan jag skulle välja om jag var tvungen.
Vilket jävla dilemma.

och, precis som jag kommit underfund med tusentals gånger förr,
skulle mitt liv ha varit tusen gånger enklare utan den där jävla mobiltelefonen.
Och om fröken Öström inte hade tappat bort mitt telefonkort
när hon foolade around med Gud vet vem (okej jag vet vem) i en höskulle
för x antal år sedan.
Skulle jag överlämna det till henne i hela 7 dagar, once again.


känner att jag förvandlats till den filosofiske Petran igen.
Ska göra en ostmacka och varmchoklad
och sätta mig i sängen och läsa min nylånade Bertbok.
Lite mer lättsmält bok.
Förhoppningsvis tappar jag bort lite av alla dessa tankar
är ju faktiskt väldigt glad egentligen :)
adjöken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar fiosof-petra.
Visst var boken bra? men förjävlig

Anonym sa...

Good shit! Boken var kanon och skit hemsk.