7.9.08

"Jag får cancer av pizzorna på Bergmästarn"

Allt annat än en reserverad kväll igår.
Förfest hos Helge med bugg, tequilarace, Magnus Uggla
och en massa snack om horor, massmördare och pingpongshower.
Vinglade in på hotellet 1 minut i 10. Fullare än vanligt.
Hivade i mig vatten i förhoppningar att nyktra till.
Några minuter senare hade jag återigen förvandlats till räv
och emma måste ha blivit mäkta sugen på rödbetssallad
för det var precis så det såg ut, skrikrosa. Wonderfull!
Men efter a while var jag back on track igen och huttade tequila. smart tjej!
Discodans med märkliga människor, golfarn och gubbe med glajjor.
Träffade engelsktalande karl som påstod att han sjöngt med Robbie Williams
och som tjatade om att Brown eyed girl låten måste ha varit skriven om mig.
Och den sista dansen, till världens bästa låt, blev en gruppdans
med löften om att visa vägen till kebaben.
Vi gömde oss i luvorna och sprang hemåt.
Annorlunda men rolig kväll :)

Och idag vaknade jag i Helgemannens soffa alldeles för tidigt.
The Blixt plingade på dörren och underhöll mig med sina skämt
och historier om natten som varit.
Vi beställde thaimat och kollade på film
och jag har ont i käkarna för att jag skrattat så mycket.
Så jävla rolig söndag med så jävla roliga människor :D

Och ett STORT tack till Emma Hising
för att hon finns.
Tack för hållningen av håret
och mest av allt, tack för pratstunden.
in good times and bad times liksom, alltid alltid.

im done!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag dör av dig du är den roligaste människa som finns. tårarna sprutar