6.9.08

simning + wii = träningsvärk.

Det är lördag och jag ska ut med mina två äldsta och bästa vänner.
(om det ena e:et lyckas inse att vi är mer värda än Mr.Ahlm)
De två människor jag litar mest på och det två människor
som vet allra mest om mig.
De två människor jag skulle ta med till en öde ö.

Jag behöver komma ner på jorden och vara med människor jag trivs med.
Känner inte igen mig själv längre.
Varför har jag blivit så äckligt reserverad och försiktig.
Varför skulle det vara helt omöjligt för mig
att sjunga på hotellets scen idag men inte för 10 månader sen.
Varför skulle jag inte länge kunna bli
så full att Emma Hising var tvungen att släpa ner mig för en trappuppgång
efter att jag spytt jäger på ett köksgolv.
Those dancing days!
Okej, inte världens bästa minnen med själva principen.
Jag har blivit en reserverad jävla tant.
Skärpning för fan !

Nehej, nog med klag känner jag.
Jag ska ha förbannat kul ikväll med mina bästa vänner.
Och förhoppningsvis lockar Emma Hising (hon är bra på det)
och alkoholen fram mina bästa (värsta) sidor :D


hip`n and hop`n out of here.

Inga kommentarer: