21.12.08

blev en kort arbetsdag igår. mindre än 2 timmar. fanns inget o göra. jävla julrusch det där alltså. åkte hem till manvännen min. chips, kinamat och filmkväll. bussen hem vid 12 idag. målsmännen hämtade på stationen. far satt i baksätet. finns bara två anledningar till att han någonsin skulle sitta i baksätet. antingen har han en sjujävla ryggvärk eller så har han krökat dagen innan. det var det sistnämnda. hans svarta skor var inte längre svarta utan gråa av lera. För övrigt är han slående lik en maffiaboss i sin svarta stora jacka. Vi låtsades att han var det inne på Ica. Och han tittade på mig med sådär halvöppna onda ögon, sen knäppte han med fingrar och sa limpa. och jag sprang och hämtade den nedrans limpan. ja, annars vet man ju inte vad som hade hänt. man ska inte bråka med maffiabossar.

nej fan, nu ska jag ge mig och åka till jobbet igen. Hising var fyllesjuk och skulle inte komma idag. När jag var det förra söndagen fick jag höra det hela veckan. GISSA VEM SOM SKA FÅ HÖRA HELA ÅRET !!

Inga kommentarer: