20.12.08

igår var det fredag och en alldeles larvigt rolig dag på jobbet. växlande mellan att vara skit trött, skit pigg, skit glad och skit sur. Emma körde egyptiskdans till "mer jul" och höll ett hejdå-tal till Adlibris som var mindre snällt. Jag och Hanna körde på tröttporrvariantdans med julunderkläder. Mina hormoner sköt i höjden och jag var kär i alla jag såg´(iallafall gubbarna över 30+). Han är så guuuuullig! Rullbandskillen ställde upp ett fullt glas i skåpet och Hising gjorde bort sig som vanligt. Jag och Tobias var definitivt inte kverulanta (ja, vi har lärt oss ett nytt ord) och tvillingsjälar skulle man väl kunna kalla oss. Men visst fan heter det advokato?! Och sen plockade jag fram min pucko gen när jag och Emma hittade en skit kul bok.
- Fan, den här boken vill jag ha. Jag undrar vart man kan köpa den?!
Jävar vad mycket och osammanhängade det här blev, med en bra dag var det. och allt toppades med den lilla tomten i bilen som gungar till musiken.

egentligen har jag ju verkligen inte tid att sitta här. har 100 grejer att göra idag med jag vet inte hur, eller när eller vart. duscha, städa rummet, lunch med Hising, Jucie och Tobbe och köpa alla julklappar eftersom jag köpt noll. och allt innan jobbet som börjar 3. måste ringa minst 4 samtal för att reda ut det här.

Inga kommentarer: