13.7.09

jag har haft en bra helg, en långhelg. och jag känner att jag tänker dela med mig av denna.
torsdag vare bra film och god mat och och soffan med boyfrienden.
och ungefär likadant på fredagen, plus god dricka.
lördagen vare lungt till en början med frayan. sen förfest med sistnämnde, moa, madde och malin. sen hörnan. hittade på min loverboy och drog på fyllebesök i Niklas & Elins nya place, jag var måttligt facinerad över det höga taket. sedan även fyllebesök hos Cissi, innan det blev sängen i mitt tomma hus.
söndag vare mera kramar igen med han som jag är kär i och lite grillat.

lite lätt jobbigt att ta sig upp vid 05.40 idag bredvid min varma människopojke för att åka till jobbet men det gick på något vis.
ner på stan sen för att möta min kära vän och kamrat Emma som jag inte träffat på 1 månad. åt lite. och sedan när det blev kvällning åkte vi, tillsammans med Helge och Tomas, till månsan uteservering. drack lite vin och lite cider och lite öl och hade det fint.
och nu har jag nyssens kommit hem.
ska lägga mig i sängen och slå på en film. imorgon blir det mer jobb.

förresten är mitt humör lite såhär:
mysglad och skaka på huvudet för att människor beter sig så larvigt.

chipp.

Inga kommentarer: