29.9.09

1. Ja må hon leva till Caroline Björkvall som fyller 22 barrar idag.

2. Kom precis hem från en körlektion. Skulle promenera hem, kom bara till lite före Styrars. Där gick jag nämligen förbi en utländsk man i 30 års åldern. Han hade stannat mitt på vägen och jag tänkte inte så mycket på det, förens han tog tag i min arm och sa: Du, Förlåt! Jag sa: För vad?! och han flinade bara ett sketarns äckligt flin och sen började han gå baklänges mot Styrars och glodde på mig samtidigt. själv stod jag bara stilla och var livensrädd. pappa fick komma och hämta mig, hehe. lite typiskt att detta ska hända just mig, världens paranoidaste människa. tveksamt om jag kommer våga gå förbi styrars själv hädanefter.

3. och så det här:
i may not always love you
but long as there are stars above you
you never need to doubt it
ill make you so sure about it

men det vet du ju :)

Inga kommentarer: