30.9.09

im too sexy for my cat

fadern har gått från maffiafarsa till cykeltjuv.
Karin Ahl ringde och ville gärna ha tillbaks sin cykel.
han hämtade visst fel silvertärna på stationen.
förklarar dock varför den som står på gården inte går att låsa upp, heheh!
hemma idag med andra ord, tar mig ju ingenstans.
och efter gårdagens händelse törs jag ju inte promenera heller, illa!
finns ej mycket att göra.
gått omkring och letat efter presenter utan vidare resultat.
blir ju faktiskt 20 bast om precis 1 vecka, spännande!
tröttnar nog aldrig på att fylla år.
C bokade upp mig 16- 17 oktober, överraskning vad vi ska göra.
är så nyfiken att jag nästan går av. försöker pumpa alla i familjen på information, men de tiger. jag är inge bra på att vänta, blir så pirrig.
lär väl hitta på något vettigare att fördriva tiden med nu.
typ det där jätte viktiga och jätte tråkiga jag måste ha fixat tills imorgon.
pööööh!

Inga kommentarer: