20.9.09

allt hår kvar på huvudet än så länge, trots mycket vin, öl och drinkar igår.
inge fredagsmys i fredags förresten. eller jo, först.
blev tacos, film, idol och sen kräftor. delade på en vinare och sen var det kört så att säga.
sög i tarmen. dansig dans blev det. det var kul. och när vi skulle vandra hemåt var en viss herre inge glad och väldigt otrevlig, och höjde rösten och tyckte att en annan människas beslut var mitt fel och hejåhå och kaos. inge synd om mig dock, eftersom det inte rör mig i ryggen vad denna herre tycker. mer synd om min vän och kamrat. marknad och en äcklig korv i lördags. 3 timmar lång middag med en hel massa alkohol och mycket snack och "tänk om vi skulle berätta att vi var lesbiska nu" och en konstig tystnad, hehe. svirade ner på cyklen till Sventas sen och lyssnade på mucho greatos trubadur. mysigt ställe det där. prat om en bebis sen som inte länge är bebis, träffade människa vi inte träffat på mycket länge och försökte förhindra pontaren att inte spöa någon, eller rättare sagt inte få stryk. somnade bredvid min bästa vän efter att skrattat oss hesa åt allt det komiska som hänt. och så söndag nu. äckliga söndag. allt det roliga med helgen är över och 5 långa dagar till nästa helg. ska till västerås snart och kolla på fotbollsmatch.


och så är ju faktiskt wayne rooney och shanti roney två helt olika människor.

1 kommentar:

emma sa...

Tänk på att det väldigt snart är onsdag och kryssning :D