21.9.09

tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

saker som snurrar runt i mitt huvud just nu
(utan inbördes ordning)

1. emma är grym som klarade teorin idag!
2. oktoberfest eller stadens hotell på lördag? stark lutning åt oktoberfest.
3. gjorde en jätte pytte liten oskyldig sak för några dagar sedan
som absolut inte kan såra eller göra någon människa ledsen,
och ändå går jag omkring med skuldkänslor och känner mig som ett svin.
min hjärna lever sitt eget lilla liv. whyför?
kan vara så att jag är besviken på mig själv.
4. jag hatar måndagar!
5. jag saknar erik väldigt mycket.
6. längtar något sjukligt till onsdag!
7. om någon frågar hur jag mår vet jag aldrig vad jag ska svara,
för jag vet inte själv.
jag känner mig inte ledsen, och inte så glad.
eller gör jag det? tror mest att jag känner mig ovan.
8. jag fyller år snart.
9. fått tillbaks min aptit men går fortfarande ner i vikt. mystiskt.
10. gillar ej att folk kallar mig singelbruden. känner mig icke singel.
inte på något plan.
känns som att jag inte varit singel sen jag var 14.
vet liksom inte riktigt hur man beter sig. kanske ovan som sagt.
11. winnerbäck skulle ha släppt sin nya skiva idag,
men det gjorde han visst redan i fredags.
vet inte riktigt vad jag tycker om den ännu.
jag och Lars är jn inte riktigt sams för tillfället.
han gör mig ledsen i ögat och det tycker jag inte om.
12. jag är hungrig.
13. jag vill bada i badhuset.
14. önskar att jag inte blir kär på länge.
15. jag hatar att sova ensam.

2 kommentarer:

emma sa...

Sov med mig då,..... älskling? HAHAHA :)

petra sa...

Hahaha, sover du i Uppsala ikväll?