10.9.09

hos Emma, fast i Sala.
allena. eller nej, emmas trollmamma och trollbror är också här. Emma är på körskolan. jag ska också bege mig dit snart, fast först till badhuset.
vi har blivit som ett sånt där gammalt par jag och hon. spenderar inte mycket tid ifrån varann så att säga. vi är i samma sits kan man också säga, eller det är vi. lika miserabla båda två ungefär, hehe. sover i samma säng, läser innan vi släcker lampan. emma läser nå skolgrej och jag en fin bok (eller en bert bok). enda som fattas är nog de matchande pyjamasarna. tjafsar om små grejer också. igår tyckte emma att jag skulle klämma en finne på hennes rygg, det tyckte inte jag. hon klagar på att jag cyklar som en galning, och jag blir tokig av att hon sjunger på samma låt hela tiden. men det är bra att jag har emma. är inge bra på att vara ensam. känner mig så ensam då, konstigt nog ... på hostfronten är det inge bättre heller. träningsvärk i magen av allt jävla hostande. inge kul.
två veckor kvar till roliga ting händer också, behövs vill jag lova.
nej, nu ska jag ge mig. det här blev ju helt kolossalt mega tråkigt.

1 kommentar:

emma sa...

hahaha. vi är ett gammalt par