28.9.09

petra björnide

mycket som hänt.
ska försöka mig på en kort sammanfattning.
kan bli klurigt.

onsdag: kryssning. och ett sånt jävla järngäng alltså.
5 olika personligheter kan man säga.
magnusuggla-förferre, allsång, livsfarligt ölspel, en spya utanför hytten, discodans, solna Anton som var grym på att dansa, inte lika grym annars. jävla svans. slutade aldrig. och hans "horor" skulle tydligen spöa mig, hehe. lustigt. malin och werner däckade runt 2. och vi hittade 3 ersättare. massagedavid, skyhög och staffan stalledräng. efterfestade till 8. obligatoriska titanic "im flying Jack" grejen, drack gin, spillde ner hela sängen, memorerade efternamn, toaskämt och stalledrängskämt. sov 4 timmar. kul sms på morgonkvisten. återställare. och sedan hemgång.

torsdag: pizza och "tomten är far till alla barnen" i Uppsala. pysmysigt.
fredag: utgång på Birger Jarl. rådgivning på hög nivå av tre killar (och sedan ungefär halva placet) om vad jag skulle skriva i mina sms. haha, kul grej. förälskad i bartendern som vanligt. dissade efterfest trots mycket härliga grabbar. blev donken istället.

lördag: oktoberfest som gällde. mycket kul förfest med allvarligt snack.
grym trubadur och nästan ett slagsmål med äckliga killar på Magnus Uggla - tribute.

söndag: slödag, sov till typ 2. Hisingen insjuknade under natten i något som var skrämmande likt influensan. kollade på vem vet mest typ hela dagen. käk på donken igen, ligger fargligt nära deras lägenhet.

ännu kortare sammanfattning:
inte varit hemma eller i Sala sedan i onsdags.
gör mig ingenting.
grym kryssning!
och mycket mycket mycket fest på senaste tiden.
håller även på att bli en sjukling jag med.
no good!
längtar till nästa helg.

Inga kommentarer: