25.10.09

"står det 2 -1 ?!??!?!"

åh, fina lilla lördag igår. kvällen började inte alls bra utan med att jag flög omkull i badkaret och slog i bakhuvudet hårt utav bara fan. jag trodde att jag skulle dö men det gjorde jag som tur var inte. satans helvetes ont gjorde det iallafall. typ som när jag och elin headbangade varandra i skallen eller när tobias drog omkull mig på asfalten.

förfest hos posthasses dotter med roliga människor och icke roliga människor, och så en dansk. sedan stadens hotell, jag var mycket full (sms skickat 23.39: Kr hej kan lådo kipru) och planerade grejer med Johan i kön ("alltså får jag säga en jätte oskyldig grej" ..), haha! sen tappade jag bort precis alla jag gick dit med, men det gjorde mig inte så mycket. svängde mina lurviga med mikka i ca 10 minuter sen stod jag ute och kedjerökte tillsammans med tvillingarna Johansson resten av kvällen. hittade på Johan vid 01.55 ca och vi hivade en sista öl. 2 random killar lyfte upp mig på axlarna och sen drog vi på efterfest hos Håkan. låg i en säng och talade om omställningen av klockan till 6 imorse. (varför slutar alla kvällar 6 nuförtin?) kanske världens längsta konversation, det finns mycket att säga om det alltså. köpte världens bästa bakismedicin på coop, sprite! gick hem till c. emma ringde från Uppsala och berättade om sin kväll & natt. jag skrattade mycket och önskade att jag var där med henne så vi kunde skratta tillsammans. sen slog baksmällan till riktigt jävla ordentligt och jag orkade knappt andas. sov i en kvart när jag kom hem, åt blodpudding och nu mår jag som vilken annan bakfull människa som helst.
det var en kväll alltså!


Maria
Marcus och Matilda.

två mongon och en puss
Werner

storWerner och Emelie.

Johan.

Inga kommentarer: