24.10.09

lördag.
skulle ju på innebandy klockan 10, vaknade visst lite sent.
bakis är jag också, hur fan det nu gått till.
eller .. jag vet ju hur det går till. men det känns orättvist.
Bebastian var här igår och då äter vi tacos.
det är som ett krav han har för att överhuvud taget komma hit.
han är väldigt förtjust i tacos ska ni veta.
vi har snart skörbjugg hela högen av den här jävla tacosen.
och om jag ska vara ärlig för en stund så tycker jag faktiskt om Bebastian.
han är rar, en tumme upp, grönt.
ikväll ska jag bli råpackad eller så ska jag sova,
inte bestämt mig ännu.
hotellet känns inte lika lockande längre av många anledningar.
en är att jag är livrädd att bli mördad av den där människan som trakasserar mig.
(undrar om det var denne som ringde och väckte mig klockan 4 inatt igen ..)
men då är det väl bara att flippa på mina kända samurai-moves.
hahah!

nu ska jag ner på city.
fixning och trixning är mitt nya mellannamn.
thaimat sen.
fred på vår jord.

Inga kommentarer: