16.10.09

GLAD

den mest efterlängtade helgen detta år (fåå shåå) är nu här.
firade genom att dricka ett glas vin till frukost, shhhy!

17.00 idag till 18.00 imorgon ligger i mina syskons händer.
jag vet icke vart jag kommer befinna mig eller vad vi kommer göra.
det är svårt om inte omöjligt att förklara mina nerver just nu.
de som känner mig kan nog gissa sig till hur extremt nära jag är bryta ihop för tillfället.
jag har inte psyket för såna här saker, det är bara så.
måste sysselsätta mig i 4,5 timmar annars går jag kanske av på mitten.

& när vi kommer hem, imorgon vid 18.00.
åker jag direkt till stationen, till tåget som tar mig till Uppsala.
svida om fort utav bara fan. förfesta en snabbis hos Emma och Malin
och sedan inflyttningsfest hos Linus, Johan & Martin.
den där festen som min mage pirrat efter i 2 veckor.

kan icke bli annat än en grym helg!
nu ska jag packa inför lördagen, fixa och trixa, käka lite lunch, duscha
& dö lite mer av längtan.
fred!


(because you look so fine
and i really wanna make you mine)

Inga kommentarer: