14.10.09

kan inte minnas vem jag var igår

jag är hos emma, men hon är inte hemma. och det rimmade.
hon är på emmylundsdagiset tillsammans med snoriga ungar och praktiserar.
hon skickade sms just; "haha, nu har jag blivit pruttad i knät 7 gånger av den där ungen jag berättade om." .................
jag tvingar på henne mössa och vantar och sockor. och säger åt henne att dricka c - vitamin och äta frukt, för det är nämligen det jag själv pysslar med denna veckan. får. icke. bli. sjuk! händer så fantastiskt mycket kul i helgen så det vore så jävla typiskt. vet inte om någon människa någonsin längtat så mycket till någonting någonsin. och det är den sanna sanningen. räknar dagarna och timmarna och minuterna ..

ska åka ner på city straxens. fixa och trixa lite.
och så umgås med elin.
och ikväll ska jag fixa och trixa ännu mer. bra det!



Nationalteatern - Bara om min älskade väntar.
(självplågeri på hög nivå.
det suger i bröstkorgen och bränner i ögonen
VOJNE för detta!)

Inga kommentarer: