6.10.09

tredje inlägget idag, det här är det sista.
igår när jag kom hem hade jag inte varit hemma sedan tidigt i fredags. fick mig en smärre chock när jag skulle upp till mitt rum. har nämligen inget rum kvar. eller jo, rummet var kvar. men allting som varit i det står numera i vardagsrummet utanför. helt vitt är det där rummet nu. som ett sånt där isoleringsrum i psykfilmer. det är lite kusligt. och lite konstigt att ingen informerat mig om att detta skulle ske. anledningen till att mina paranteser gjort detta är att golvet ska bytas. sov med andra ord ute i vardagsrummet inatt, och det var faktiskt väldigt mysigt. i min egen säng sov jag också, för första gången på ungefär 2 månader. det känndes bra, mycket mycket bra. och skönt för ryggen.

imorgon fyller jag 20 år och jag är glad.

Inga kommentarer: