7.10.09

7 oktober 2009 och min tjugonde födelsedag.
lyssnade på brothers in arms imorse, och sedan lovade jag mig själv att inte lyssna på en enda jobbig låt på hela dagen och det gjorde jag inte heller. jag blev väckt av skönsång, jag åt världens godaste frukost, jag täffade min fina elin, jag besökte systemet, jag solade, jag handlade, jag pratade, jag promenerade, jag sprang, jag åt världens godaste mat, jag fikade, jag undvek telefonsamtal, jag skrattade, jag öppnade presenter, jag sjöng på uttjatad egenkomponerad födelsedagssång och jag drack vin.
sammanfattningsvis har jag haft en underbar dag tillsammans med människor jag tycker om och som tycker om mig tillbaks. två människor fattades som jag verkligen velat haft här och det var Emma Hising och Erik Palmén.
men vafan, allt kan man icke få. jag är nöjd!


syns det vem som fyller år elläää?

pontaren
ska man inte va gla, på sin födelseda. när ska man då vara gla?


modern och fadern.

caroline och bebastian.
öpnnade paket och var suddig.
(pengar, presentkort, Bert böcker, vingrejsimojs, kuddar, badkort, mobil, nya Winnerbäck, världens bästa duschgrej, världens bästa läppgrej, ljusgrej och så vare nå mer?)
min mycket fina vingrejsimojs.
och sist men definitivt inte minst. fick 4 tröjor av C, med alla syskons namn och åldrar (JAG ÄR 20 :D). dessa ska vi ha på oss den 16 oktober när vi ska göra något som jag inte har en aning om vad det är. om en människa kan dö av nyfikenhet så kommer jag nog göra det.

1 kommentar:

emma sa...

fyfan vad spännande :P