11.10.09

söndag ere
och har precis kommit hem från vässan.
min fina söta lilla mobil jag fick i torsdags ville inte riktigt vara min vän.
så åkte dit och fixade en ny idag.
denna funkar prima!
synd bara att alla bilder jag tog igår är kvar på den gamla och kommer därmed aldrig nå mitt öga igen.
var hemma hos emmas mormor igår. lotta tyckte jag blivit mager. det kanske kan stämma eftersom jag gått ner ca 5 kilo, trots hetsätning på donken och pizzerian vid emma i uppsala.
bjöds på god efterrätt, mycket alkohol, väldigt många cigg och mycket ögondroppar. sen gick vi icke till Sventas som planerat, utan till stadens hotell, där vi inte längre kan räknas som stammisar. och det var kul, trots bristen på alkohol. vaknade upp idag med ett öga helt igenklibbat med snusk och äckel. åkte hem och farsan började gorma och skrika "vad fan är det som har hänt?", trodde jag varit i slagsmål. vettefan vad jag drabbats av nu. rött och pytte litet är det iallafall, ögat.

sen ber jag till de högre makterna att denna veckan går väldigt fort. överraskning på fredag. och årets mest efterlängtade fest på lördag.


p - hämta en ipren till mig!
e - nej, hämta en själv!
p - DU ÄR DEN ELAKASTE MÄNNISKAN I HELA VÄRLDEN!
DET HÄR SKA JAG KOMMA IHÅG!
e går iväg, skit arg, och hämtar en ipren.
p - vatten också!!


hehehehehe, våra bakisbråk är så underbara!

2 kommentarer:

Emma Hising sa...

hahaha garvar i min ensamhet.

Malin sa...

yees klart jag ska med på lördag!