10.10.09

tjofaderittan lambo igår i Uppsala, i vanlig ordning.
först var vi på förfest hos någon hårdrocks badunsare
och sedan drog vi in (med taxi för 500 spänn, som vi lyckligtvis icke betalade) till stan och gick på Kalas. och jag kärade ner mig, och skrev kärlekbrev, till en tredje bartender. vet icke vad det är med mig och bartenders alltså. gick hem under vild diskussion om kvällen och mina fyllesms och plötsligt var vi uppe på nån jävla terass grej och visste inte alls vart vi var. mycket märkligt. smaskade i emmas öra på den godaste mackan någonsin innan vi däckade som två inbakade grävlingar.

tänkte mig att jag skulle köra lugn hemmakväll idag men emma skickade sms nyss;
"vill umgås med dig ute. sventas?"
så nu ska jag hem till hennes mormor och äta efterrätt (hehe!) och sen ska vi ut och svina igen.







Inga kommentarer: