9.10.09

vaknade upp med sprängande huvudvärk och början till en ögoninflammation, kuken kan man säga! drömde en mycket egendomlig dröm innan jag vaknde upp till detta helvete. drömde att jag ringde runt till alla ex (eller aa, alla jag haft någon form av relation till) och bad dem att ta mig tillbaka. och om en sa nej ringde jag bara till nästa. väldigt märklig dröm. sitter och tänker på det där nu. det där fenomenet att ringa sitt ex och tjata, och speciellt på fyllan också. kan inte säga att jag absolut inte förstår det där, för jag har också gjort så. Heby Karnevalen 2006 liksom, hehe. tror det är någon första kärlek grej, att man tror att man ska gå av på mitten om man inte får vara tillsammans med denna människan. jag mår lite illa bara av att tänka på det där. blir lite pinsamt när vuxna människor håller på sådär. jag skulle aldrig ens tänka tanken på att bete mig på det där sättet nu. fan vilken pinsam grej. ringa och tjura och tjata. och tjata överhuvd taget, i nykter tillstånd också. vem fan vill tjata sig till kärlek? och precis som att det någonsin skulle fungera. som att människan man ringer ska komma på att den faktiskt vill ha en trots allt. 1 på miljonen isf. skönt ändå, att se att man förändras en gnutta under åren. jag är 100 gånger hellre ensam än tillsammans med någon som inte vill vara tillsamamns med mig.


nä, nu ska jag äta frukost, åka ner till badhuset, och sedan ta tåget till Uppsala.
ta en vända på stan, och sen svira om till fest.

Inga kommentarer: