2.11.09

fredag


fredagsmyset i fredags blev inge fredagsmys. inge oväntat alls. tacos & Idol först, sen Sventas. träffade läskig 40 + gubbe ("min kropp & min snopp, och min snopp & min kropp") så vi gick till Norrmanska. träffade Josse, vrålade ikapp till AC/DC. Jag åkte på stryk, eller hur var det? armhävning och tända cigg samtidigt. träffade Herr.Man, Jens, Anton, Petter & Anna. in på stadens hotell, lurade vakten så jag slapp betala inträde. fick i uppdrag att ragga på samma vakt. Jens skämdes så mycket att han inte vågade titta längre. han nappade iallafall. hem till Anton och Herman i Runhällen på efterfest. dog i sked med Hising vid 5.


lördag



vaknade upp med sjukligt bakishumör. fick helt seriöst träningvärk i magen senare på kvällen för att jag skrattade så mycket. spelade in fina filmer. åkte ner på stan, i en sko som inte hade pallat gårdagens tryck. eller .. Herman och Emmas ryck. smyg köpte korv. fixade present till Elin. åkte hem och målade om mitt rum och gjorde mitt bästa för att inte spy på morsan. hem till Elin på 20års partay. satans helvetes mycket folk var det + en häst som Johan & Werner befann sig i. charader & allsång. måltavla för chillinötter. 2 som blev på tok för fulla. en ramlade i trappan, en dog i köket. gick till hotellet mycket sent, jag ville inte ens dit (första gången någonsin kanske). hann inte se E-type iallafall. satt ute och snackade med hästframdelen hela kvällen. 150 spänn för att sitta ute i pissregn och kyla med andra ord. kunde jag gjort någon annanstans. hem till J och sov vid 6.

vaknade 8. 2 timmars sömn. riktigt illa. bakismat på Rhodos och sedan en bakfylla utan dess like. aldrig mått så vidrigt. gjorde ont i varje liten del av mig. tror min kropp börjar säga ifrån nu.

Inga kommentarer: