4.11.09

för fet för ett fuck


jag är så jävla ofräsch som en människa kan bli just nu. inte alls fager. ser helt misshandlad ut i ansiktet. knallröd under ögat och svullen underläpp.
på tjocken har jag blivit också. helt svälld är jag, sjuk gravidmage. går t.o.m omkring i såna där gravidbyxor med stor resår upptill. månader med extremt mycket alkohol, fet mat & sängliggande har tagit ut sin rätt. eller så jag är på tjocken på riktigt? stackars den lilla knodden isf. flottigt hår har jag också. känner mig allmänt fet och äcklig. håller på och målar om i mitt rum idag, målarfärg precis överallt har jag också. t.o.m på gravidmagen. hur fan lyckade jag med det? nu ska jag fixa lite soppa och sen återgå till målningen. nästa vecka ska jag börja träna har jag bestämt mig för, måste hitta motivationen tills dess, den gömmer sig mycket väl.
ser fram emot kvällen. glögg/pepparkaksmys. en varm dusch och en nybäddad säng. FAN VA FINT!

Inga kommentarer: