16.12.09

16 december är inget kul datum

16 december idag. för precis ett år sedan idag jobbade jag också på adLibris, men när jag åkte hem på kvällen hoppade jag av i Heby, & kramades med den människan jag då varit tillsammans med i 1 år. idag hoppade jag inte av i Heby, jag åkte raka vägen hem. jag är inge glad idag, jag är ledsen. visste att jag skulle vara det. varit ledsen sen i söndags när jag insåg att den 16de skulle komma snart. gått runt som en zombie på jobbet. ont i bröstet. står på sorteringen också och då får man ännu mer tid att tänka. riktigt illa. lättgråten som fan. blödig. saknar dig så jävla mycket att varje liten centimeter i min kropp gör ont. älskar dig lite mer. varför tar det här sån tid? mycket minnen som känns bra ibland och gör så in i helvete ont ibland. vill att den här dagen ska vara över. det här året också .. vill vara glad.



and the tears come streaming down your face
when you lose something you can't replace.
when you love someone but it goes to waste
could it be worse?

Inga kommentarer: