17.12.09

17 december. 10 dagar till sälen. längtar mer än till julafton. vill bara härifrån ett tag nu. bygga lite snögubbar, basta lite, bada lite jacuzzi och badtunna, umgås med mina vänner och söta rara. känner mig redigt ensam för tillfället. ovant att inte ha någon att ringa eller krama när nöden faller på. inte varit singel så här länge på 6 år. sjukt ju. kärlekskrank till tusen. kramas varje chans jag får. elin tycker att jag är klängig och tycker att jag ska skaffa pojkvän att klänga på. det tycker verkligen inte jag. inge sugen alls på det. den här veckan har varit riktigt dålig. inte sett dagsljuset sen i söndags. blir så när man åker till jobbet i mörker och åker hem i mörkret + jobbar på ett jävla lager utan fönster. sen går jag runt och oroar mig för alla jag håller kär också nu när det kommit så satans mycket snö. rädd att folk ska köra av vägen. inte blir humör bättre av att jag ska jobba precis hela jävla helgen. ledig 1 dag av 15. kasst. men pengarna rullar in som dom ska jö. nästa vecka blir bättre, mycket planerat. julafton också ju. och sen sälen resan som sagt. har t.o.m fixat nyårsklänning i tid detta år. första gången? framförhållning, jo jag tackar! nu ska jag dricka lite choklad och sen ska jag häsla på John. det är en dag imorgon också. flöjt.

Inga kommentarer: