20.12.09

"krängde du den?"

söndag. den här veckan har varit den sämsta på länge. humöret kasst, saknaden enorm. det kommer i vågor det där. ungefär som min bakfylla. inge kul, men det är som det är med det där. inget jag kan göra något åt. vässan i fredags med syskonen Sahlberg och Werner. käkade korv med "flanka dressing" och svimmade nästan av skratt. sen var jag Werner, Åman och Elias ner och drack lite öl. upp till jobbet dagen efter var inte det roligaste. en millimeter från att spy över en bokhylla med böcker. och igår kväll glöggade jag med Werner och lyssnade på låtar från peace and love 2006. och idag vare bara att kliva upp till jobbet igen. inge kul att jobba helg men så jävla värt pengarna. fanns typ inge o göra idag heller så vi kollade i porrböcker, körde ordlekar, hade race med vagnarna och skickade ner meddelanden til slussen. 230 spänn i timmen för att latja är ju inte helt fel. något som också är ganska kul är att jag fått förlängt. så imorgon jobbar jag sista dagen, firar jul, åker till sälen och sen börjar kneget 4 januari igen. känns grymt att ha jobb! sen har jag ju förälskat mig i chefen också. 45 + liksom, nån är desperat, haha. nä, ska skriva packlista nu. ta en macka och dö i sänga. ny vecka imorgon. kommer bli en bättre vecka förhoppningsvis. julafton på torsdag ju .. sjukt!


sen lär jag säga att det är förfärligt underskattat att kramas. finns väl inget som gör en lyckligare i själen.

3 kommentarer:

emma sa...

Det är förfärligt underskattat att skeda också :) det underbaraste som finns. Jag vill skeda med dig snarast <3

petra sa...

var faktiskt det jag menade med att kramas. det är klart vi ska, så fort du kommer hem :D I LOVE YOU

Malin sa...

HAHAHAHA är du kär i L? ;) Ptja han är ju trevlig iaf, även om han glömde (?) ringa mig om jobb :(