26.12.09

julafton pics and so on





























































































































































































































julafton började med att jag vaknade i Holmens soffa efter en utekväll på Norrmanska och efterfest med grabbarna g. hem och käkade gröt. introducerade en ny traditon - julolympiaden.
1. Down hill death race - pulkaåkning. längst vinner.
2. Gingerbread decoration contest - finast glasyr på pepparkakan vinner.
3. Snowball prickning - få ner flest ölburkar.
4. Tumbstock pushing - puta tummstock längst.
5. Hola hoop shaking showdown - rocka rockring länsgt.
utbölingen Sebastian vann hela jävla skiten. ganska snopet. men jag kom iallafall tvåa. åka skrillor, fixa sig, kolla Kalle, käka, dela julklappar. mycket fin julafton.
hade bestämt mig för att ej gå ut juldagen. gick som det gick. charader spel hos Ella, samma åkomma som för några somrar sedan, ingen ambulans denna gång dock. svimmade tydligen av. stört. kanske skulle kolla upp det där. hem till thomas och sen var hotellet ett faktum, riktigt skit tråkigt där inne, mycket väntat. blev efterfest med grabbarna g igen. blev utsatt för wrestling kast på vägen. åt rester av en gammal pizza och skrattade så det rann snor. cooooosy!
imorgon är det söndag tamigfan och vi beger oss mot Sälen. har försökt packa 1 miljon gånger men jag kommer aldrig någonstans. måste väl ta tag i det där nu. har så jävla mycket jag måste ta med mig så det är sjukt åt det. vet inte hur jag ska lyckas. nåväl, må väl här hemma så mår jag väl där borta :) pöss

Inga kommentarer: