23.12.09

dan före dan

julfika med huldan och elin (+ werner). kikade i lite affärer. ungefär hälften av alla man känner var på stan idag, många kramar blev det. träffade världens sötaste bebis Alvin också, som vuxit som en tokig. blev glad i hjärtat. ville ta upp honom och springa hem. tänkte träna lite nu. kanske springa lite i kylan. så man kan mosa julmat imorgon med gott samvete. julafton imorgon, jävlar i min låda alltså! ska julstäda också, färga håret, tvätta, duscha, leta och testa kläder, kanske åka ner på stan igen för att införskaffa en sak jag glömde. måste hitta pengar först. och sen är det nå mer jag lär göra som jag inte minns nu. fnular på att gå på julvakan på Norrmanska ikväll också. får la se.

förresten .. jävla dejavu idag på Johanssons. exakt samma sak hände för nästan exakt 2 år sedan, och också på Johanssons. fast med olika människor. och jag blir så nervös så jag spiller och paltar och pratar alldeles för snabbt och högt. ojojoj! skärp dig petra :)

Inga kommentarer: