9.2.10

cuts like a knife

fanns ej möe att göra på jobbet idag så jag och Katja the K tog in returer, vilket innebär att man står och skär upp kartonger i princip. gillar inte knivar riktigt, men har börjat vänja mig vid djävulskapen nu. kanske att jag t.o.m tappat lite av respekten för dom. nån jävel hade tejpat med en hård jävla tejp så det gick inte riktigt att skära upp så lätt som det brukar. tog i lite hårdare och slant såklart med handen och knivdjävulen for rätt in i min mage i en jävla fart. vanligtvis när jag blir rädd skriker jag som en liten brud men nu blev jag helt paralyserad av räddsla. kände ju att den där satans kniven åkte in i magen. kunde inte avgöra om den åkt in långt eller ej. höll mig för magen, vågade inte kolla ner. förväntade mig ett blodbad. och aa, det blödde ju .. världens minsta droppe ungefär. philip blev orolig och sen när jag visade mitt sår fnissade han lite för länge. jag gick ju runt och trodde att jag hade fått inre blödningar alternativt blodförgiftning hela dagen; hehe

Inga kommentarer: