8.2.10

en helg för sig kan man säga. lirade geni i fredags hos Elias med de 8 grus grabbarna och matilda & lollo. revansch sugen som fan efter att ha kommit tvåa helgen innan. låg jävligt bra till men hann tyvärr däcka innan vi hade spelat klart. blev väckt och medtvingad till Sventas. alla var ovanligt fnissiga och jag kunde inte förstå varför. sen frös jag nästan fast i en snöhög smatidigt som jag skickade idiotiska sms till fel person, innan jag gick hem till Johan. tidernas chock när jag tittade mig i spegeln och upptäckte att någon (Herr Holm) hade ritat fetaste unibrowet på mig, med svart spritpenna. gick med andra ord runt så på Sventas. lustig kille! fest hos Maria på lördagen, dansade hutthutt-dans och försökte avvärja mig från frågvisa människor. att folk ska vara så nedrans nyfikna. ner på hotn där det blev många tequila, holmen bastade 22 och fick en rosa hatt av mig en sväng & de två niklasarna blev misshandlade av barut och ingemar och hämtade av polisen. hem till elin efter krogen. spydde genom näsan hela efterfesten, jävligt lyckat :) vaknade hos Johanus med skärsår på röven. så nu har jag med andra ord ett stort blåmärke på vänstra skinkan, och ett 10 centimeter långt skärsår på högra. bakispizza sen och bakisbio med en fet godispåse och en hel soffa för mig själv. såg "prinsessan och grodan". hanna var tvungen att förklara hela filmen för mig. fattade ingenting. var inte riktigt i mitt sinnes fulla bruk liksom. blev mycket text det här, men det var en jävligt bra helg. en helg som gjorde mig glad i blodpumpen och ganska rörd.
fan va fina människor jag har omkring mig! :D




och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

3 kommentarer:

C sa...

Snodde du Kristoffers hatt?! :P

petra sa...

Kristoffer? HAHA, mycket möjligt. minns tyvärr inte vems huvud den satt på från början :P

C sa...

Haha inte lätt, han pratade om att det var en mörkhårig tjej som snodde den och sa att hon fått den av honom. Månne det vara du? :P