16.2.10

det blidde inge bob åkning i fredags. men öl blev det, och geni, tillsammans med werner, hannes, isac, elias, jens, thomas & mackan. jag förlorade men det var jävligt kul ändå. sen skulle jag ner till Sventas och möta några andra kompanjoner. blev inte riktigt som jag tänkt. blev visst kidnappad och inlåst i en bil som styrde mot vässan och donken istället. träffade en herr Nicklas när vi kom till stan igen och på något vänster hamnade jag på efterfest. jag och 5 andra pöjschar som jag knappt känner. drack senaps/tandkräms shotar. på morgonen hamnade jag i mitten av en 5manna sked med 4 av samma killar. pillad i håret och skrattade åt krigsskämt.

och sen, för att chocka alla, så var jag inte nykter för 5 öre på lördagen heller. bastian fyllde 21 så vi åt lite kakor först. träffade min kära emma som jag inte träffat sen december. förfest hos tuppen som jag inte heller träffat på möe länge. hotellet sen. shotade med mallan och sen med arbetskamrater och sen med mallan igen. blev för möe (känns som att det blivit så ofta på de senaste). emma fick vara mina ben sen för mina egna blev vädligt slappa. sen fick en sjuk och nykter Johan ta över och ta hand om mig.

kul helg men det känns som att det är dax att vara nykter en sväng nu. var ett tag sen.
får se hur det går med den saken. alldeles för van.



och sen mitt jävla söndagslöfte som jag aldrig någonsin kan hålla.
så jävla insyltad i det här nu. vill inte men måste ge mig.

Inga kommentarer: