18.2.10

mycket glad idag. vet inte vad grejen är.
kanske att det snart är helg.
fick längsta skrattattacken idag på jobbet helt utan anledning, tappade alla böcker jag höll i. Matilda kollade på mig som om jag vore dum i huvudet. Hon brukar inte gilla när jag är glad och ler. Tror hon blir nervös eftersom hon inte vet vad som är kul. Hon kollar bara argt och säger; "Sluta vara så improvisations glad hela tiden, finns inget att vara glad över". Matilda är en bitter människa.

Förresten har min musiksmak blivit helt skev. lyssnar på saker jag inte gillat förut. riktig p3-hora har jag blitt.
här har ni några exempel.




Ken Ring - Nu måste vi dra


Hästpojken - Gitarrer & bas, trummor & hat.



Monty feat Lorentz - En till himmel



Staygold, Robyn, Spank Rock & Damien Adore - Backseat

1 kommentar:

emma sa...

Och vem ska se hästpojken på lördag ;) ?