28.2.10

hungrig man har binnikemask

fredag började med geni hos isac. slutade med shotar på hotellet med arbetskamrater.
lördagen kunde inte börjat bättre än den gjorde. bra humör hela dagen sen var ju oundvikligt.
bowling på kvällen, gick ej bra för mig. förfest hos thomas med möe folk. emma kom från uppsala och ab dök upp från ingenstans och gjorde mig glad i munnen. nästan alla mina finaste vänner var där. svårt att misslyckas. skit kul! hotellet igen. för många tequila (ovanligt). så många att nicklas kände sig tvungen att kidnappa mitt leg och garderobskort och emma mitt visakort. bartenderna tyckte inte heller jag behövde mer. hising berättade att jag druckit vatten med citron i ur ett drinkglas och sagt: "det här var den godaste drinken jag druckit, smaka!". känns som att det blivit lite för mycket då. jag och matilda somnade i Åmans soffa sen.
söndag idag och det har varit filmkväll hos isac & lollo. mysigt dää! kneg imorgon igen, brukar kännas rätt lugnt men nu känns det helt åt helvete.

en kul redovisning också.
torsdag : kebabsallad och 150g hamburgare.
fredag: hamburgetallrik och kebabtallrik.
lördag: marinara & kebabtallrik.
södnag: tzatsikitallrik, turkisk peppar, 2 liter cola, godis.
jag är något svälld om vi säger så.



lördagens förfest låt.

Inga kommentarer: