2.3.10

övertid igår och idag och antagligen hela veckan. klockan är 7 och jag har bara hunnit kasta i mig lite lax sen jag kom hem. ska ta en dusch och sen är det nästan dags att lägga sig igen. fritiden lyser med sin frånvaro kan man säga. skjutsade hem Mikka efter jobbet (inte jag eftersom körkortet också lyser med den där satans frånvaron, utan josse.) första gången på över 6 månader jag var i den delen av Heby. kan inte förstå att det gått 6 månader. helt absurt. gått fort och sakta på samma gång. sämsta hösten i mitt liv vare. aldrig varit så låg. äschan, det jag vill säga är att jag äntligen blivit glad igen och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över det. saknar bakisdagar och mycket annat men det kommer jag alltid göra. det som inte dödar härdar :) sen har det lett till mycket fina saker också.

säger som pinkan:

oh I've felt that fire and I've been burned
but I wouldn't trade the pain for what I've learned
I wouldn't trade the pain for what I've learned.

Inga kommentarer: