4.3.10

fredag imorgon. skönt kan man tänka, äntligen helg och ledighet efter en vecka full med övertid. ha, tji fick jag. jobb på lördag också. slitsamt. gick tidigare från jobbet idag. åkte och särade på benen hos tant doktorn istället. det var en ny tant doktor den här gången. så jävla glad för det. fick veta grejer idag som jag borde fått veta för 3 år sen. trött man blir. drog t.o.m ett knullskämt med den nya tant doktorn. kul dä! tant doktorn gjorde tummen upp och jag blev så lättad att jag råkade bränna ungefär 3000 spänn efter det. jag och pengar alltså. funkar inte ihop. nu ska jag lägga en ansiktsmask och sen gå och lägga mig tidigt för en gångs skull.



spana in exorcist ungen i bakgrunden.

1 kommentar:

emma sa...

haha exorsist ungen. Jag ringer dig imorgon, måste höra din sköna stämma ;)