6.3.10

igår var jag hos elin och käkade mat och drack vin. sen gick vi ner till Norrmanska och träffade mina arbetskamrater som jag shotade tequila med, trots att jag skulle upp och jobba klockan 7 dagen efter. inge bra idé att sova bredvid människa som blev magsjuk och spydde hela natten. tog mig till jobbet i 2 timmar inann jag också började spy som en räv. så nu sitter jag här med en fin magsjuka. inge after ski fest ikväll med andra ord. och jag som skulle ha den fina blåa supertajta kroppsstrumpan på mig och dricka blåbärs shotar. typiskt! får bli en fet godispåse och några hyrfilmer istället. första nyktra lördagen på ... 5 månader tror jag. vansinnigt ju! känns jävligt konstigt om jag ska vara ärlig. det borde de inte göra, de borde kännas bra.

3 kommentarer:

ellanollon sa...

du käkar ju inte godis säger du ju! ljugmört

petra sa...

jag gjorde inte det heller din jävla tönt. fokus på helt fel grej för övrigt. du skulle ju kunna säga typ krya på dig eller liknande.

elin sa...

haha krya på dig.. lite såhär i efterhandtr