12.3.10

fredag

30 seconds to mars konsert i fryshuset i onsdags. sinnessjukt. vansinnigt. obeskrivligt. finns ej tillräckligt stora ord. världens bästa julklapp! kvällen slutade fint med jacuzzibad. hänt mycket de senaste dagarna, mycket som jag inte kan dela med mig av även fast jag kanske skulle vilja, eller så vill jag inte de. klurigt. blir lite förvirrad av mig själv. allt går så snabbt, hinner inte med. skönt att veta att det är jag som håller i bollen iallafall. snurrar karusellen för fort är det bara att hoppa av så att säga, hehe. jobbat, fikat, simmat & solat idag. ska käka med modern, systern & sebastian strax. sen ner och lira lite sedvanlig geni med kamraterna och sen kanske bada lite mer jacuzzi. Romme och åka skidor imorgon, full rulle.

1 kommentar:

elin sa...

härligt att du håller i bollen! Men bjud med mig på geni vafan!