16.3.10

slit och släng

snarra med Josse på 9 rasten imorse. hon hade fått jobb på Jakobsbergsgården i sommar igen, hon sa åt mig att jag skulle ringa och kolla om dom hade nå mer jobb. tänkte inte så mycket mer på de, gick och körde inleverans med Jennie på B -lagret. efter 15 minuter ringer det från resursen och en tant frågar om jag vill jobba på Jakobsbergsgården i sommar eftersom det gick så bra förra gången. glad blev man ju i munkanterna. jävligt uppskattat att dom ringer utan att att jag har hört av mig. kanske t.o.m, fortfarande är kvar på AdLibris i sommar men skönt att vara garanterad jobb hela sommaren. just nu känns det dock ganska vemodigt. hur blire nu med peace and love och london och midsommar och gotland? var så jävligt tråkigt att missa de roligaste festerna förra sommaren. håller tummarna för ett softare schema i år :) går bra nu iallafall. körkort till sommarn ska jag fixa också, på god väg. solen är på besök och jag ska skaffa mig ett gymkort imorgondag. det mesta flyter på jävligt fint just nu. jobbigt dock att våren tar med sig en massa jävla minnen. men man kan väl inte begäga att allt ska vara 100 :)

Inga kommentarer: