6.4.10

fortsättningen på jag och revbenet

åkte hem från jobbet nyss efter århundradets högsta jävla smäll i revbenet, och en enorm smärta. det liksom ba klickade till. sjukhustanten gav mig diagnosen spricka/ stukat revben. hon sa att dom inte kunde göra något och att jag skulle komma in på en gång om jag fick svårt att andas. kan punktera lungan. gissa vem som ligger här och är sjukt paranoid och andas jätte tungt för att känna efter om jag är döende. hålla på o skrämma upp mig på det där viset, inge snällt. jaja, skulle käka smärtstillande och vila mig iallafall. kunde tydligen ta lång tid också.

sen är ju inte rethosta och stukat revben världens roligaste kombination heller.
det gör ont och det är faktiskt jävligt synd om mig nu.

1 kommentar:

emma sa...

stackars lilla mini! Du får ta det lugnt och vila och det är nog ingen risk med punkterad lunga. du vet vi kan ju allt om pneumothorax nu efter marfans syndrom arbetet ;)

I LOVE YOU <3