8.4.10

har varit hemma i 2 dagar och jag avlider snart av tristess. vill hemskt gärna åka tillbaks till jobbet nu. alternativt träna. fy fan vad jag ska träna så fort mitt revben tillåter det. har för övrigt funnit en bra ställning för att smärtan inte ska döda mig när jag hostar. måste gå ner i någonslags brygga och hålla i den högra patten. då gör det aningens mindre ont. så nu vet ni det också.

spikansnykter hela helgen blir jag. kommer kännas annorlunda men skönt efteråt :) stränga order. annars kan hela skiten gå av eller så pajar lungan och det vill jag ju helst inte. ska istället inta horisontalt läge och glutta film hela helgen lång tillsammans med min vän, gött!

4 kommentarer:

e ö sa...

varför kan du inte umgås med denna arma vän för då? snacka om att man blivit utbytt

petra sa...

om du lagar mat till mig och klappar mig på huvudet medans jag ligger i din soffa hela helgen och åman mig så är ju de fine ..

e sa...

åman dig? svårt att släppa grabben? ;) hahaha

petra sa...

HAHAHAHA! jisses, skrev fel ju.