24.4.10

fyllecell och portad.

jag och lillbrorsan Ankarås impuls drog ut på hotn igår. Nicklas stannade hemma och tjura. kanske jag också borde gjort med tanke på hur kvällen slutade. beställde in en planka tequila (10 st) och sen drog vi i oss 5 var på mindre än 2 minuter. sen är allt helt jävla kolsvart fram tills att jag vaknade upp på en gul madrass i en fyllecell, helt jävla ner spydd. 3 timmar kvar tills jag skulle få komma ut då. fan vilken panik äckel känsla att vara inlåst, så jävla vidrigt. traskade hem till Nicklas sen klockan 06.30. han klappade mig på stjärten och pussade mig i nacken medan jag genomled den värsta bakfyllan i hela mitt liv. ruuuligt att jag varit tvungen att ringa runt till halva stan för att få reda på vad fan jag gjort.

ska ta mig ner på stan snart, fest hos Maria. någorlunda nyktert. men när alla andra drar ut på hotellet vandrar jag hem till Nicklas och kollar på film i min ensamhet, för hotellet är jag inte välkommen till förens i höst. dum i huvudet är man ju ibland :)

1 kommentar:

Penn sa...

Hahah Det är en usel känsla att vakna upp där. Usch! Ännu mer uselt är fyllecellen på en kryssning! Tviifan! :)