1.2.11

utgång fredag, märklig korvefterfest, bakiskäk på månsan, gjorde filmgrejen och skrev mitt nummer på en servett till en servitör (ja, jag var på bakishumör), tjurade av oklar anledning halva lördagen (också bakishumör), fixade förfest, utgång igen, fin konversation hela natten, julia fyllde 21, fortfarande full när jag väcktes 11, kom på världens bästa ide (!) att vi skulle klä upp oss till tänderna till födelsedagsfikat, ångrade det djupt ungefär 4 timmar efter när jag satt i universums tajtaste lilla röda klänning och fyllan blivit utbytt mot bakisillamående, avslutade med en tacosöndag.

sen har jag blivit sambo i helgen också. vilken grej va.
fixade kladdkaka för att fira. mysig stund tänkte jag.
tills idioten ropade från köket "mmm, det här gjorde du bra!"
dödade stämningen totalt. blådåre.

Inga kommentarer: