7.2.09

fan alltså. jag mår inge vidare idag. först var jag bakfull i ett bra tag, men det kan jag ta. sen gick det över till ont i halsen/magen/huvudet och en kolossalt orkeslös kropp. har legat i sängen hela dagen. inte så kul att ha ont och vara trött men det gjorde mig inte så mycket. inte ofta jag är hemma på helgerna så det skulle bli skönt att ligga hemma i soffan och håna melodifestivalnisselassarna tillsammans med familjen. tyckte jag tills alldeles nyss. när folket börjar med sitt jävla partytjohofanvakuldetskabliikväll-snack. då blev jag lite ledsen och övervägde en stund att pressa ner en ipren och fona upp Elin. men ack nej, jag skall stå emot mina frestelser. vila upp mig så jag inte blir ännu klenare. förhoppningsvis känner jag mig kry imorgon när jag vaknar, så ja kan gå på handbollsträningen också. känner att det här är ett bra beslut. om det krisar så har jag ju alltid dicsolampan och discoskivan som jag fick av C i födelsedagspresent. snart kommer föräldrarna hem med pizza, det ska bli alldeles gudomligt gott. sen blir det melodifastival och antagligen en eller två Bert filmer.

Inga kommentarer: