3.9.09

kan väl aldrig tro att jag gick upp nå nämnvärt igår.
trots godis för 90 riksdaler och annat fint. åt knappt nå.
beror nog på min äckliga hals eller min krympta magsäck.
Carro & Sebastian har förresten flyttat ihop och jag tycker det är så mysigt.
de är ett så rart par. så måna om varandra på nåt vis, och det är så fint.
fick med mig Sunes jul hem som jag tittade på in på småtimmarna.
finns väl inget som gör mig så glad i hjärtat som de.
vaknade vid 3. dyngsur och livrädd. jävla dröm! äckel ormar!
kände mig jobbigt ensam. ingen att lägga mig närmare.
kanske dags att börja vänja sig vid det nu, att vara ensam.
känns inte alls kul, känns jätte jobbigt.
men sen drömde jag dock en väldigt fin dröm. eller nej, bra dröm.
pendlar mellan att drömma om två människor. varannan natt typ.
en människa som jag blir ledsan av & en som jag blir glad av.
3 veckor nu också. 3 veckor ..
men det är som det är och så är det med det, som man brukar säga.
funderar på vad jag ska göra härnäst. äta frukost? åka till badhuset?
ringa min vän? städa? dricka te? sova? titta på film? supa mig full?
time will tell.

Inga kommentarer: